سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه های مقابله با اهانت به مقدسات اسلامی در کلام رهبری

در مقابل اهانت به مقدسات اسلامی چه باید کرد؟

 

اهانت اخیر دشمنان اسلام به ساحت نورانی رسول اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم واکنش‌های گسترده‌ای را در جهان اسلام در پی داشته است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در برهه‌هایی که این اهانت‌ها رخ داده، علاوه بر هشدار نسبت به این روند خطرناک و تحلیل اهداف پشت صحنه این حوادث، راه‌کارهایی را برای مقابله با زنجیره پلید اهانت به اسلام و توقف آ‌ن مطرح کرده‌اند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مهم‌ترین راه‌کارهای مورد نظر رهبر انقلاب برای مقابله با این زنجیره‌ی پلید را منتشر می‌کند.








































1 بازشناسی درس‌های قولی و فعلی پیامبر اسلام
2 معرفی چهره بی‌پیرایه اسلام
3 وحدت حول وجود رسول اعظم اسلام بر ضد دشمنان اسلام نظام سلطه
4 توجه به پشت صحنه اهانت‌ها و اغراض عاملان آن
5 پرهیز از درگیری اسلام با مسیحیت
6 مطالبه مجازات اهانت کنندگان از سران امریکا

 
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بازشناسی درس‌های قولی و فعلی پیامبر اسلام
صهیونیستها و دولتهائى که زیر نفوذ صهیونیسم هستند، دستگاه استکبار و در رأس آنها آمریکاى جنایتکار، وقتى میخواهند با امت اسلامى دربیفتند و با اسلام معارضه کنند، آماج حمله‌ى خودشان را نبى معظم و مکرم اسلام قرار میدهند. این به چه معناست؟ این به خاطر این است که یاد آن بزرگوار، نام آن بزرگوار، ولادت آن بزرگوار، هجرت آن بزرگوار، حکومت ده ساله‌ى آن بزرگوار در مدینه و یکایک اقدام و تعلیم و آموزش آن بزرگوار، امروز براى مسلمانها، اگر تدبر بکنند و تأمل بکنند، یک درس است؛ گشایشِ یک درِ بازى به سوى زندگى است. پیغمبر الهام‌بخش است براى امت اسلامى. چون این را میدانند؛ چون از بیدارى امت اسلامى میترسند؛ چون از قدرت جامعه‌ى یک میلیارد و پانصد میلیونى مسلمان در سرتاسر عالم وحشت دارند، در مقابل پیغمبر صف‌آرائى میکنند. رحمة للعالمین را، منشأ عظیم‌ترین خیرات و برکات براى بشریت را در مطبوعاتشان، در زبان سیاستمدارانشان، در کتاب‌نوشتنهایشان، به وسیله‌ى مزدورانشان مورد اهانت قرار میدهند. این باید ما مسلمانها را بیدار کند؛ بفهمیم که در وجود پیامبر، در شخصیت پیامبر، در خاطرات زندگى پیامبر، در هجرت پیغمبر، در جهاد پیغمبر، در سیره‌ى پیغمبر، در درسهاى قولى و عملى پیغمبر، چه گنجینه‌ى عظیمى براى مسلمانها نهفته است. ما از این گنجینه اگر استفاده کنیم، امت اسلامى به آنچنان موقعیتى خواهد رسید که نتوانند دیگر به او زور بگویند؛ نتوانند او را زیر فشار قرار بدهند؛ نتوانند او را تهدید کنند؛ این درس است براى ما.
[1]


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif معرفی چهره بی‌پیرایه اسلام
مهم آن است که چهره بى‌پیرایه اسلام، دیده و شناخته شود. دشمنان در طول چند قرن و دوستان نادان و غافل در زمانى درازتر، چهره نورانى اسلام را زشت کرده و به غرض یا به سلایق جاهلانه، به آن افزوده یا از آن کاسته‌اند. امروز هم اگر چه کژ فهمیها و سود طلبیها از سوى خودیها در کار تیره کردن تصویر اسلام است، ولى حقّاً تبلیغات دشمنان در این باره بسى بیش از آن است و آنان از راههاى ظریف و موذیانه به این کار مشغولند... برادرانِ مسلمان! بر این اساس، کار بزرگ ما شناسایى اسلام و شناساندن آن و نیز آشنایى بیشتر با یکدیگر است.
[2]


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif وحدت حول وجود رسول اعظم اسلام بر ضد دشمنان اسلام
وجود مقدس نبى مکرم و رسول اعظم اسلام، مهمترین نقطه‌ى ایجاد وحدت است. قبلاً هم این را عرض کردیم که دنیاى اسلامى مى‌تواند در این نقطه به هم پیوند بخورد؛ اینجا، جایى است که عواطف همه‌ى مسلمانها در آنجا متمرکز مى‌شود؛ این، کانون عشق و محبت و دنیاى اسلام است. حالا شما ببینید قلمهاى پول گرفته‌ى از صهیونیست‌ها، همین کانون را مورد توجه قرار مى‌دهند و به آن اهانت مى‌کنند؛ براى اینکه اهمیت اهانت به امت اسلامى و تحقیر دنیاى اسلام، کم‌کم از بین برود. این، نقطه‌ى اصلى است؛ سیاستمداران، نخبگان علمى و فرهنگى، نویسندگان، شعرا و هنرمندان ما روى این نقطه تکیه کنند و همه‌ى مسلمانها با این شعار به هم نزدیک شوند. موارد مورد اختلاف را در نظر نگیرند، یکدیگر را متهم نکنند، یکدیگر را تکفیر نکنند و یکدیگر را از حوزه‌ى دین خارج نکنند. دلها در سراسر امت اسلامى، به یاد پیامبر و به عشق پیغمبر طراوت پیدا مى‌کند؛ همه‌ى ما دلباخته و عاشق آن بزرگواریم.
[3]
این رفتارهای نامعقول و کین توزانه بر ملتهای مسلمان حجت را تمام کرده و به بیداری اسلامی کمک رسانده است. امروز چه بخواهند و چه نخواهند حرکتی عمیق و ریشه دار در دنیای اسلام آغاز شده است و همین حرکت است که در زمان متناسب خود به استقلال و عزت و حیات دوباره‌ی امت اسلامی خواهد انجامید.
این یک مقطع تاریخی تعیین کننده است. نخبگان و علماء و روشنفکران وظیفه‌ی سنگینی در این مقطع بر دوش دارند. هرگونه ضعف و سست عنصری و غرضورزی و کوتاهی آنان میتواند به فاجعه منتهی شود. علمای دین در برابر اختلاف افکنی مذهبی ساکت ننشینند؛ روشنفکران در دمیدن روح امید در جوانان کوتاهی نکنند؛ سیاستمداران و زمامداران، مردم خود را در صحنه نگهدارند و به آنان تکیه کنند؛ دولتهای اسلامی همبستگی میان خود را تقویت کنند و از این قدرت حقیقی در برابر تهدید سلطه گران بهره مند شوند.
[4]


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif توجه به پشت صحنه اهانت‌ها و اغراض عاملان آن
پشت صحنه‌ی این حرکات شرارت‌بار چیست و کیست؟ مطالعه‌ی این روند شرارت که در این سال‌ها با عملیات جنایت‌بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمی‌گذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمان‌های امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولت‌های اروپائی برخوردارند.
[5]
پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ی پلید، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش‌زننده‌ی قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمی‌رسید.[6]


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif پرهیز از درگیری اسلام با مسیحیت
ماجرای 11 سپتامبر بهانه‌ی حمله به افغانستان و عراق را به رئیس‌جمهور جنایت‌کار وقت آمریکا داد و او اِعلان جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارش‌ها، اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه، کامل شد. هدف از اقدام نفرت‌انگیز اخیر (قرآن‌سوزی) آن است که از سوئی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه‌ی مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه‌ئی از تعصبات و تعلقات دینی بیابد، و از سوی دیگر ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار می‌شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد.[7]
همه باید بدانیم که حادثه‌ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی، خواسته‌ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه‌وار است و درس قرآن به ما، در نقطه‌ی مقابل آن قرار دارد.[8]


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif مطالبه مجازات اهانت کنندگان از سران امریکا
طرف مطالبه‌ی همه‌ی مسلمانان، امروز دولت آمریکا و سیاست‌مدارن آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده‌اند، به گونه‌ئی شایسته به مجازات برسانند.[9]
ما اصرار نداریم اثبات جرم براى کسانى یا مسئولانى و دست‌اندرکارانى بکنیم، امّا رفتار و شیوه‌ى سردمداران استکبار، سیاستمداران امریکا و برخى کشورهاى اروپایى، موجب شده است که انگشت اتّهام از سوى ملّتها به سمت آنها دراز بشود. باید خودشان را تبرئه کنند. باید ثابت کنند که در این جرم بزرگ شرکت ندارند. اثبات هم با این نمیشود که به زبان چیزى بگویند، باید عملاً این را اثبات کنند، باید جلوى این تجاوزها را بگیرند؛ البتّه نخواهند گرفت.
[10] متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند. [11]
[1] بیانات در سالروز میلاد پیامبر اعظم صلی الله علی و اله وسلم-22/12/86
[2] بیانات در آغاز اجلاس سران کنفرانس اسلامی-18/9/1376
[3] بیانات بمناسبت میلاد پیامبر و هفته وحدت 27/1/85
[4] پیام حج-8/10/85
[5] پیام در پی حادثه قرآن‌سوزی-22/6/89
[6] پیام در پی اهانت به ساحت پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله و سلم-23/6/91
[7] پیام در پی حادثه قرآن‌سوزی-22/6/89
[8] پیام در پی حادثه قرآن‌سوزی-22/6/89
[9] پیام در پی حادثه قرآن‌سوزی-22/6/89
[10] بیانات در دانشگاه علوم دریایی نوشهر-26/6/91
[11] پیام در پی اهانت به ساحت پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله و سلم-23/6/91
 


*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در جمعه 91/6/31 ساعت 10:27 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


فتوای رهبری در مورد نگاه کردن به فیلم موهن نسبت به پیامبر صل ا

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا نگاه کردن به فیلم یا عکس فیلم موهن که نسبت به پیامبر ساختن برای اینکه از جزئیات خبردار شویم ودیگران را خبر دار کنیم اشکال دارد اگر برای اینکه دیگران آگاه شوند لینک ان را در سایت خود بگذاریم چطور؟ 

)آیت الله خامنه ای ولنکرانی(

پاسخ :نگاه به این گونه فیلم ها جایز نیست و همچنین گذاشتن لینک آن در سایت یا وبلاگ ها هرچند به منظور آگاهی دیگران باشد جایز نیست.


آدرس :http://www.porseman.org/q بانک پرسش و پاسخ دانشجویی می باشد. شما می توانید با طرح سوال خود در صفحه http://www.porseman.org/q/newq.aspx و یا آدرس الکترونیکی info@porseman.org با سرعت بیشتری پاسخ رادریافت نمایید.
سایت های موضوعی اداره مشاوره : porsemani.ir

«خوشبختی و موفقیت شما را از خداوند بزرگ خواستاریم»

  



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در جمعه 91/6/31 ساعت 10:10 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


برگزاری راهپیمایی روز جمعه 24/6/91؟

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، راهپیمایی سراسری ملت ایران در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) فردا بعد از نماز جمعه تهران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام سیدیدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران با تأیید این خبر، به خبرنگار فارس گفت: این راهپیمایی بعد از نماز جمعه تهران از مقابل دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

بسمه تعالی؛

ای ملت غیور ،مسلمان ایران در پی ساخت فیلم اهانت آمیز به صاحت پیامبر اعظم(صل الله علیه وآله) این بنده حقیر شما را به شرکت در راهپیمایی روز جمعه  مورخ24/6/ 91 دعوت می نمایم ، انشا الله با حضورتان در این راهپیمایی دل آقا امام زمان(عج) و خاندان مطهرش را شاد کنید و دشمنان اسلام نامید وذلیل نمائید. اجرکم عند الله.

                                                                                                                                            مدیر وبلاگ پیروان14معصوم



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در پنج شنبه 91/6/23 ساعت 1:48 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


موضوع فیلم موهن در مورد پیامبر اسلام چه بود

یک فعال صهیونیست مقیم آمریکا با همکاری تعدادی از قبطیان مصری مهاجر در این کشور و «تری جونز» کشیش دیوانه آمریکایی اقدام به ساخت فیلمی شرم آور در توهین به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و دین اسلام کردند.

 

این فیلم موهن که با دو نام "برائت از مسلمانان" و "زندگی محمد[صلی الله علیه و آله] رسول اسلام" معرفی شده یک فیلم آماتوری به کارگردانی «سام باسیل» است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است که زبان از بیان آنها شرم می‌کند.

 

این فیلم پیش از این تنها یک بار در سالنی در هالیوود به شکل خصوصی نمایش داده شد و قرار بود دیروز و در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در کلیسای تری جونز (کشیش سفیه) به نمایش درآید؛ اما این نمایش لغو شد.

این کشیش دیروز و طبق اعلام قبلی، حرکت موهن دیگری به نام «محاکمه مردمی محمد[صلی الله علیه و آله]» برگزار کرد و به زعم خود آن حضرت را محاکمه نمود. قرار بود این فیلم در کنار این محاکمه نمایش داده شود.

 

اما علیرغم لغو پخش رسمی فیلم موهن، بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر گردید و چون این کار از سوی قبطیان مهاجر مصری انجام شد، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام برخاست و سپس به لیبی، یمن و دیگر کشورها کشیده شد.

شخصیت‏های مسلمان، مسیحی، قبطی و نیز کاخ سفید ساخت این فیلم را محکوم کردند؛ اما مسلمانان خشمگین در مصر و لیبی، با حمله به نمایندگی های سیاسی آمریکا در "قاهره" و "بنغازی"، سفیر آمریکا در لیبی را کشتند.

 

زمان این فیلم 2 ساعت است اما بخش هایی چند دقیقه ای از آن (با دوبله به زبان مصری محلی) بر روی شبکه ویدئویی "یوتیوب" (وابسته به آمریکا) منتشر گردیده و با وجود اعتراضات تا این لحظه حذف نشده است. این در حالی است که این شبکه مدعی است فیلمهایی که موجب خشونت شود یا توهین به احساسات عمومی باشد را منتشر نمی‏کند.

مشخصات فیلم

نام فیلم: برائت از مسلمانان (زندگی محمد رسول اسلام)

سناریست، تهیه کننده و کارگردان: سام باسیل (به انگلیسی: (Sam Bacile

محصول: 2011 ـ ایالات متحده آمریکا

زمان: 120 دقیقه

حامیان مادی: صهیونیست‏ها.

حامیان معنوی: «عصمت زقلمه» رییس دولت خودخوانده قبطی (هیئت عالی حکومت قبطیان مهاجر در آمریکا) ـ «موریس صادق» وکیل قبطی دادگستری ـ «تری جونز» کشیش قرآن‏سوز آمریکایی.

داستان فیلم

این فیلم با صحنه‌هایی از حملات گروه‌های تندرو به یک داروخانه مربوط به پزشکی قبطی در مصر آغاز می‏شود. در این صحنه چند مسلمان با محاسن بلند با چوب و چماق به داروخانه این پزشک حمله می‏کنند و با حمله ناجوانمردانه به همسر وی، مغازه اش را ویران می کنند؛ اما پلیس مصر تنها نظاره گر این حادثه است.

 

فیلم پس از این بخش، به حیات پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) در صدر اسلام منتقل می‌شود و با پخش صحنه های مبتذل (که از بیان آنها معذوریم)، علاوه بر توهین به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)، دین اسلام به عنوان "سرطان" و مسلمانان را افرادی خشن، عقب مانده و طرفدار خونریزی نشان می دهد.

در این فیلم نقش پیامبر(صلی الله علیه و آله) را یک بازیگر آمریکایی با رفتاری کمدی و توهین‌آمیز بازی می‌کند و در آن تلاش شده است تا نزول وحی بر پیامبر(صلی الله علیه و آله) را دروغ معرفی کند.

روزنامه وال استریت ژورنال در توصیف این فیلم نوشت: فیلم "برائت از مسلمانان" یک فیلم سیاسی و نه مذهبی است و در آن از اسلام به عنوان سرطان یاد شده است.

 

 

آشنایی با کارگردان

                                                                                                        سام باسیل یک شهروند اسرائیلی ـ آمریکایی ایالات متحده است. وی یک مشاور املاک و مدیر شرکت‏های ساخمانی است که در کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کند و دشمن قسم‌خورده اسلام است. علیرغم عدم انتشار هیچ تصویری از وی، او یک شخص حقیقی است و سنی بین 52 تا 56 سال دارد. (یعنی سام باسیل، یک نام مستعار نیست).

باسیل از دیروز سه شنبه (11 سپتامبر 2012 ـ 21 شهریور 1391) که با روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" و روزنامه آمریکایی "وال ستریت ژورنال" مصاحبه کرد ناپدید شد و از مکان اختفای وی اطلاعی در دست نیست.

وی دیروز به روزنامه " وال استریت ژورنال" گفت: "برای این فیلم 5 میلیون دلار از یکصد صهیونیست اعانه جمع آوری شده است. این فیلم با استفاده از 59 بازیگر و تیمی 45 نفره در پشت صحنه، به مدت سه ماه در اواسط سال گذشته میلادی در کالیفرنیا تولید شد".

اما با وجود این هزینه هنگفت، کیفیت فیلم بسیار پایین و دکورها و صحنه‏ها بسیار آماتوری است.

آشنایی با حامیان فیلم

گروه موسوم به «قبطیان مهاجر»: دکتر عصمت زقلمه از شخصیت‏های قبطی مهاجر و ساکن در آمریکا، در سال گذشته میلادی با ادعای اینکه مسیحیان قبطی مصر در معرض ظلم و قتل هستند "حکومت قبطی در تبعید" را تشکیل داد و خود را رییس آن اعلام کرد. دیگر مقامات این دولت خودخوانده «مستشار موریس صادق» مدیر اجرایی، «مهندس نبیل بساده» دبیرکل و «مهندس إیلیا باسیلی» هماهنگ کننده بین المللی آن هستند.

اما رهبران قبطی مقیم مصر با رد تشکیل این دولت، اعلام کردند که زقلمه و موریس را نماینده خود نمی دانند.

«تری جونز» (به انگلیسی: Terry Jones): کشیش یک کلیسای کوچکی در ایالت فلوریدا است. وی جایگاهی در بین مسیحیان آمریکا ندارد و در کلیسای محلی او تنها حدود 20 و حداکثر 50 نفر حاضر می‏شوند. وی از 11 سپتامبر سال 2001 تاکنون به همراه همسرش در کلیسایی کوچک در شهر "گینسویل" که حاضران در آن از 50 نفر فراتر نمی رود حمله علیه جهان اسلام را آغاز کردند. جونز در نهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر خواستار برگزاری مراسم قرآن سوزی شد و سرانجام پس از غائله‏های رسانه‏ای فراوان و کسب شهرت منفی جهانی، در روز 20 مارس 2011 این کار موهن را انجام داد. عواقب این کار ابلهانه وی گریبانگیر آمریکائیان مقیم کشورهای اسلامی و کارکنان سازمان ملل شد؛ و فقط در "مزار شریف" افغانستان دست کم 12 نفر از نیروهای سازمان ملل کشته شدند. تری جونز از سوی رهبران دینی مسیحیت نیز مردود است و علاوه بر محکومیت رسمی وی از سوی "واتیکان" روحانیون مختلف مسیحی نیز کار وی را نفی کرده‏اند. رهبران دینی شهر دیربورن نیز با موضع‌گیری در برابر این تصمیم ضددینی تری جونز اعلام کرده بودند که مقابل مرکز اسلامی دیربورن گرد هم خواهند آمد تا اعلام کنند مخالف اهانت به احساسات اقلیت‌های مسلمان هستند. وی پس از آنکه با سوءاستفاده از غائله سوزاندن قرآن در دو سال گذشته، از یک کشیش روستایی به یک چهره جهانی تبدیل شد پارسال نیز تبلیغات شدیدی را آغاز و سرانجام نسخه ای از قرآن را به آتش کشید. او امسال نیز نمایش مضحک "محاکمه مردمی پیامبر(ص)" را به راه انداخت.


منبع: ابنا

 

 



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در پنج شنبه 91/6/23 ساعت 12:48 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


آیا می دانستید آل سعود اصلشان یهودی می باشد؟

در سال 851 ه.ق که کاروانی از تیره مسالیخ از قبیله عنزه به عراق رفت تا خوار و بار بخرد و به نجد بیاورد ، سرپرست این کاروان شخصی بود به نام سحمی پسر هذلول ، این کاروان گذارش به بصره افتاد ، افراد این کاروان به تاجر خوار و بار فروشی که یک نفر یهودی بود مراجعه کرد ، نام این یهودی مردخای پسر ابراهیم بن موشی بود.

در گیر و دار خرید و فروش یهودی پرسید: شما از کجا هستید؟

گفتند : از قبیله عنزه از تیره مسالیخ

یهودی تا این نام را شنید هر کدام از آنها را در آغوش گرفت و گفت: من هم از تیره مسالیخ هستم ولی مدت هاست به واسطه خصومتی که میان پدرم و قبیله عنزه واقع شده است از آنجا کوچ کرده و این دوره گردی مرا در بصره مستقر ساخت.

به محض اینکه دروغپردازیش تمام شد به خدمتگزارانش دستور داد که تمام شتران عشیره را از برنج و گندم و خرما بار کنند. از این کرامت و بخشش مردم مسالیخ بسیار خوشحال شدند که چنین پسرعمویی در عراق دارند ، مردم مسالیخ قول یهودی را تصدیق کردند و باور نمودند .هنگامی که کاروان می خواست به وطن برگردد، یهودی از آنها خواست که به همراهشان به وطن ساختگی اش نجد برگردد، کاروانیان خیلی هم به او خوشامد و مرحبا گفتند . این چنین یهودی به نجد رفت و تیره مسالیخ نیز همراهش بودند و به وسیله آنها تبلیغات فراوانی به راه انداخت که پسرعموی آنهاست، در نجد هم این مرد یهودی یاران جدیدی پیدا کرد ، جز اینکه از ناحیه بسیاری از مردم نجد تنگنا و مضایقی احساس کرد که رهبر این گروه شیخ صالح سلمان عبدالله تمیمی از شخصیت های مذهبی قصیم بود که در اقطار نجد و حجاز و یمن مراوده و موقعیتی داشت، تا آنجا که یهودی را ناگزیر به ترک قصیم و عارض کرد. و از آنجا به سرزمین احساء آمد و برای آنکه شناخته نشود اندکی نامش را تغییر داد و خود را مرخان بن ابراهیم بن موسی معرفی کرد.( یعنی مردخای عبری را مرخان و موشی عبری را به موسی عربی تبدیل کرد) و پس از در نزدیکی قطیف به محلی رفت که نام فعلی آن ام ساهک می باشد. وی نام آنجا را  « درعیه » گذاشت و منظورش از تغییر نام این سرزمین عربی به درعیه (یعنی زرهی) این بود که مباهات نماید به داستان ساختگی و پنداری یهود از افسانه شکست و فرار پیامبر( ص) و دستیابی یک نفر یهودی بنی قینقاع بر زرهی که از یکی از دشمنان اسلام خریده بود که وی با پیامبر جنگیده و چون در این جنگ احد ، بعضی از افراد پست به خاطر جمع آوری غنایم مرکز دیده بانی خود را ترک کرده و به جمع آوری غنائم پرداختند وشکست به وقوع پیوست. بعد از این جنگ « غزوه احد» یکی از دشمنان پیامبر (ص) زرهی را که متعلق به یکی از شهدای احد بود برداشت و به عنوان زره پیامبر(ص) به یهودیان بنی قینقاع فروخته بود ، بنابراین به مناسبت دست یافتن بنی قینقاع بر زره در زمان قدیم ، جد آل سعود « مرخای بن ابراهیم بن موشی» آن را دستاویز قرار داده و آن محل را درعیه نامید چون یهودیان به پندار باطل خود آن را نوعی پیروزی می دانند که زره پنداری پیامبر( ص) را خریده اند.

و هم چنین آن یهودی به ام ساهک نزدیک قطیف آمد تا برای خود مرکز و پایتختی بسازد و آنجا را مرکز جاسوسی خود بر خلیج قرار دهد و آغازی برای تاسیس کشور اسرائیل باشد و در آنجا برای خود شهری به نام درعیه برپا ساخت و از آن به بعد با صحرانشینان رفت و آمد برقرار ساخت تا مرکزی را مستحکم و خود را بر آنها پادشاه نماید، لیکن قبیله عجمان به کمک قبایل بنی هاجر و بنی خالد بر دسائس این یهودی پی بردند که می خواهد بر عرب حکومت نماید آن هم نه به طریق معمولی بلکه سلطنت کند. آن قریه را از بنیان ویران و اموالش را غارت کردند. مردم عجمان می خواستند او را بکشند، لیکن مردخای با عده ای از پیروانش از چنگ آنها نجات یافت و بار دوم به نجد گریخت و به سرزمینی رسید که آن را « ملیبیدوغصیبه» می نامیدند و نزدیک « العارض» می باشد که اکنون « ریاض » نامیده می شود.

از صاحب زمین تقاضا کرد که او را پناه دهد ، آن مرد نیز به حکم انسانیت او را پناه داد و محبت نمود ، لیکن یهودی بیش از یک ماه به او مهلت نداد و با نیرنگ آن مرد و عائله اش را کشت و بار دیگر نام این سرزمین راهم درعیه گذاشت و در این سرزمین غصبی مهمانخانه ای ساخت و طبقه ای از تجار دین به وجود آورد که شروع به تبلیغات دروغین درباره او کردند و داستان ها درباره او نوشتند و در خیال مردم پرورش دادند که وی عرب است ، غیبت شیخ صالح سلیمان عبدالله تمیمی هم به این پوشش تصرفات مردخای یهودی کمک زیادی کرده بود که در شهرک الزلفی در هنگام رکوع نماز ، مردخای او را در مسجد ترور کرده بود ، پس ا ز شهادت شیخ صالح ، مدتی مردخای در ملییدوغصیبه « درعیه» به راحتی زندگی کرد و به آبادانی آنجا پرداخت و با زنان و کنیزان زیادی ازدواج می کرد و صاحب فرزندانی شد که آنها را به اسم های محلی و عربی نامگذاری کرد. مردخای و فرزندانش به همین مقدار اکتفا نکرده بلکه به دست اندازی و چپاول سرزمین های عربی پرداختند تا دامنه حکومت خود را گسترش دهند ، به همین منظور گاهی دست به ترور و نیرنگ می زدند و برخی اوقات نیز با فریب و پخش اموال و خرید مزارع و کشتزارها و قلوب مردم  و تقدیم زنان و اموال به افراد متنفذ و صاحب مقام و زمانی هم به کمک نویسندگان مزدور که کوشش می کردند با جعل تاریخ و نسب ، آنها را از خاندان پیامبر(ص) قلمداد کنند که گاهی نسب آنها را به عدنان و زمانی به قحطان برسانند ، تا به این وسیله به مقصود دست یابند. بدین منظور نویسندگان کتاب ها نوشتند و در جعل تاریخ دروغین برای آنها به مسابقه و رقابت پرداختند.

بعضی از مورخین جیره خوار تاریخ، پدربزرگ عائله سعودی «مردخای بن ابراهیم بن موشی یهودی» را به قبیله عنزه و عشیره مسالیخ منسوب نمودند ، تا آنجا که یک نفر دروغپرداز و مفتری موسوم به محمد امین تمیمی برای خاندان سعودی و خاندان عبدالوهاب شجره نامه ای درست کرد و آنها را در یک شجره با هم ادغام کرد به پندار اینکه آنها اصلا از شجره نبوی (ص) هستند ، البته بعد از آنکه این آقای مورخ در سال 1362 ه ق ازعبدالله ابراهیم الفضل سفیر سعودی در مصر مبلغ 35 هزار جینه مصری رشوه گرفت.

خلاصه آنکه مردخای یهودی شروع به تزویج دختران عرب نمود و صاحب فرزندان زیادی شد وآنها را به اسامی عربی نامگذاری می کرد همچنانکه این رویه اکنون نیز در میان فرزندزادگانش رواج دارد.

یکی از فرزندان پیروزش پسری بود که از بصره با او آمده بود و نامش « ماک رن » بود که با اندک تغییری آن را عربی کرده و « مقرن » نامیدند و این مقرن صاحب فرزندی شد که او را محمد و سپس سعود نامیدند و این همان است که خانواده سعودی خود را به نام او مشهور ساختند تا نام پدران یهودی شان فراموش گردد و از یادآوری نام اجداد دیگرشان خودداری کردند از ترس آنکه بسیاری از مردم اصل یهودی گری آنها را به یاد داشتند. پس نام سعود از اسامی شایع در نجد ، قبل از پیدایش خاندان سعودی است . بعد از این سعود دارای پسرانی شد که از جمله ایشان مشاری و ثنیان و بعد از آن محمد است. و از اینجا فصل دوم تاریخ این عائله یهودی که بعدا به آل سعود معروف شدند آغاز می گردد.

محمد بن سعود در روستای غصبی درعیه که مساحتش بیش از سه کیلومتر مربع نبود باقی ماند و خود را به عنوان امام محمد بن سعود ملقب ساخت. و در اینجا بود که این امام با امام دیگری ملاقات کرد به نام محمد بن عبدالوهاب که به داعی  وهابی گری معروف است.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در پنج شنبه 91/6/23 ساعت 12:16 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


   1   2   3   4      >
http://www.games-casino.us/
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید