سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشارکت در خریداری دستگاه یخ ساز جهت نصب در کربلا و بهره مندی از

ُ زینُ العابدینَ علیه السلام :مَن سَقى مُؤمنا مِن ظَمَأٍ سَقاهُ اللّه ُ مِنَ الرَّحیقِ المَختومِ .*


 *امام زین العابدین علیه السلام : هرکه مؤمن تشنه اى را آب دهد، خداوند او را از شراب سر به مُهر بهشتى بنوشاند .*

??????الکافی ج5 ص201 ح2

??? *السلام علیک یااباعبدالله الحسین علیه السلام*
??با آرزوی صحت و عاقبت بخیری برای همه عزیزان ، به نیت لب تشنه آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام بنا به اعلام نیاز ستاد بازسازی عتبات عالیات کربلای معلی، مقرر است تعداد 4 دستگاه یخساز???? ( *با قیمت تقریبی هر دستگاه 85 میلیون تومان* ) برای نصب در صحن حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) از تل زینبیه تاخیمه گاه توسط خیرین متبرع تهیه و به کربلا ارسال گردد.
عزیزانی که مشتاقند نامشان در دفتر سقایی نوشیدن آب زائرین مولی الموحدین امام علی (علیه السلام) و حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) وآقاابوالفضل العباس علیه السلام ثبت و ضبط گردد با هر مقدار مبلغ در این طرح سهیم شوند.کسانی که مبلغ  500 هزارتومان به بالا واریزکنند سندافتخاروتبرکی حرم اقا امام حسین علیه  به ادرس شون ارسال میگردد.
??شماره حساب بانک انصار 6273811013850091 به نام
ستاد بازسازی عتبات عالیات.
???? *خواهشمنداست پس از واریز نمودن تصویر تراکنش واریزی جهت پیگیرواریزی ان را به شماره تماس و واتساپ به شماره 09165790054ارسال نمایید*
 *? ضمناً مشخصات  دستگاه به شرح زیر می‌باشد: یخساز حبه ای 500 کیلوگرم در 24 ساعت ، نوع مبرد R22ابعاد دستگاه طول170 ارتفاع 172 عرض 8*



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در یکشنبه 99/12/17 ساعت 7:1 صبح موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


*ترفندهای دانشجویان برای امتحان مجازی

برخی دانشجویان همیشه حاضر در صحنه تقلب، با تغییر تمام روش‌ها و محدودیت‌هایی که اساتید در نظر گرفته‌اند، بیخیال نشده و همچنان سعی در ابداع تقلب‌های جدید و پیچاندن استاد دارند.

یک دانشجوی مقطع کارشناسی با اشاره به اینکه همیشه راهی برای تقلب پیدا می‌کند، می‌گوید: یکبار که امتحان تخصصی سختی داشتیم و استاد هم گفته بود که سؤالات برای هرکسی متفاوت است و به شکل تستی طراحی شده است.
بعید می‌دانستم که استاد برای40دانشجو، منحصر به فرد سؤ‌ال طراحی کرده باشد چون اکثراً وقت این کار را ندارند؛ برای همین به بچه‌ها گفتم:‌‌ بیایید یک گروه بزنیم و تا وارد سامانه امتحان شدیم سؤالاتمان را در آن گروه ارسال کنیم.

وی ادامه می‌دهد: وقتی این کار را کردیم متوجه شدیم که فقط چینش سؤالات برای هر دانشجو متفاوت است؛ همان جا تصمیم گرفتیم که هرکس هرچند تا سؤالی را که می‌تواند پاسخ دهد و بقیه هم استفاده کنند،‌ با همین روند آن‌روز امتحان خیلی خوبی دادیم.

 یکی دیگر از دانشجویان مقطع کارشناسی، اظهار می‌کند: من وقتی درس نخوانده باشم و استاد قصد امتحان گرفتن داشته باشد موقع امتحان دادن هر سؤالی را که بلد نباشم اینترنتم را قطع می‌کنم، استاد هم فکر می‌کند که مشکل اینترنت دارم و سراغ نفر بعدی می‌رود. 

یکی از دانشجویان نیز بیان می‌کند: یکبار امتحان مجازی زبان داشتم و هیچی بلد نبودم، یکی از دوستانم را که مترجم زبان است به خانه‌امان دعوت کردم تا او جای من امتحان دهد؛ آن‌روز دلچسب‌ترین امتحان عمرم را دادم و به راحتی آن واحد را پاس کردم. 

*گوگل همیار تقلب دانشجو است

برخی از دانشجویان در ایام امتحانات به دنبال جواب از گوگل و یا دیگر منابع در دسترس، برای پشت سرگذاشتن امتحاناتشان هستند. برخی نیز از این شرایط سوء‌استفاده کرده و برای امتحانات مجازی نرخ تعیین کرده‌اند. 

یک دانشجو با اشاره به نحوه امتحان دادن خود در مجازی تصریح می‌کند: حتی زمانی که مدرسه می‌رفتیم و امتحانات نیز حضوری بود همیشه شیوه‌هایی برای تقلب وجود داشت؛ حال که دانشجوییم و امتحانات مجازی شده مسأله تقلب شدت بیشتری یافته است.

وی می‌افزاید: اکثر استادان ما در مجازی به شیوه تشریحی امتحان می گیرند، اگر سؤالات مشخص باشد و مفهومی نباشد همان لحظه وارد گوگل می شوم و پاسخ سوال را جستجو و کپی می‌کنم و داخل باکس جواب سوال قرار می‌دهم درست است که بسیار ریسکی عمل می‌کنم اما حداقل صفر نمی‌شوم.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در چهارشنبه 99/10/24 ساعت 1:38 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


تحقیق دانش آموزی را به ما بسپارید

تحقیق دانش آموزی فرهنگ بومی و سوغاتی های  استان چهارمحال و بختیاری


سلام به دانش آموزان و والدین آنها

اگر معلم تان تحقیقی گفته که نمی توانید آن را انجام بدهید

روی کمک ما حساب کنید.


 


2 تا 10 صفحه = هر صفحه 800تومان برای زبان فارسی

15 صفحه با بالا = هر صفحه 500تومان برای زبان فارسی

 


موضوع از شما  ......... مطمئن باشید ........... تحقیق از ما

 

درخواست هایتان را در قسمت نظرات مطرح کنید.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در چهارشنبه 99/10/24 ساعت 1:34 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت


http://www.games-casino.us/
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید