هسته اولیه این مجموعه در راستای حضوری پویا و خلاق در کسب و کارهای فضای مجازی شکل گرفت. ایده iNoti در ذهن مدیری خلاق در سال 1391 با هدف ایجاد بزرگترین و بهترین "پنل پیامکی مدیریت ارتباط با مشتری" ایران شکل گرفت که از همان ابتدا چهارچوب فعالیت خود را بر پایه بهبود فرهنگ استفاده از پیام کوتاه و ارائه ی بهترین و جدیدترین خدمات به کاربران بنا نهاد. پس از سالها تلاش شبانه روزی بی وقفه و با به کارگیری کارشناسان جوان و مبتکر، اکنون مفتخریم اعلام کنیم که آی نوتی به عنوان یکی از برترین و کاربردی ترین CRM در ایران به شمار می آید.

کارشناسان آی نوتی سعی داشته اند که با ارائه ساده ترین و در عین حال کامل ترین "سامانه پیامکی مدیریت ارتباط با مشتری" پاسخگوی نیاز تمامی کاربران محترم باشند.

در حال حاضر پنل پیامکی آی نوتی با در اختیار داشتن بیش از 500 کارشناس متعهد در سراسر ایران و با تکیه بر اعتماد کاربران خود و مطابق با فناوری روز جهان به ارائه سرویس خدمات CRM در ایران می پردازد.

سیستم بازاریابی و فروش آی نوتی انقلابی در صنعت فروش ایجاد کرده است که می توانیم این ادعا را داشته باشیم که سهم بسیار بزرگی را در این حرفه برای خود کسب کنیم. امیدواریم بتوانیم ضمن بهبود فرهنگ استفاده از این سامانه در ایران با ارائه راهکارهای نو در دنیای الکترونیک جهت کاهش اتلاف وقت و هزینه کاربران، خدمتگزار مردم ایران زمین باشیم.

بخش پشتیبانی آی نوتی

آی نوتی (iNoti) به عنوان یکی از فعال ترین مجموعه های حوزه IT در زمینه ارائه خدمات مبتنی بر پیام کوتاه توانسته است با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص خود با ایجاد بزرگترین شبکه فروش شامل کارشناسان فروش، نمایندگان فعال و همچنین با بهره گیری از جدیدترین ساختارهای برنامه نویسی و طراحی تحت وب، خدمات متنوع، کارساز و موثری را برای مشتریان خود فراهم ساخته است

اهداف آی نوتی ( چشم انداز )

رسالت و مأموریت آی نوتی حضور فعال و موثر در کسب و کار سنتی، فضای مجازی و ارائه رسالتی که خود را نسبت به آن متعهد می داند خدمات متفاوت به مشتریان با کیفیت عالی می باشد، چشم انداز اصلی iNotiدر آینده اخذ بیشترین سهم بازار کسب و کار مجازی و خدمات پیام کوتاه در حوزه های گوناگون است. بسیار از صاحبان کسب و کار می تواند از طریق آی نوتی به معرفی کسب و کار خود بپردازند و مشتریان خود را با سیستم CRM (ارتباط با مشتری) مدیریت کنند.
یکی دیگر از اهداف آی نوتی اشتغال زایی می باشد، چشم اندازی که برای این بخش در نظر دارد شاغل کردن هزاران نفر بازاریاب و کسب درآمد برای آنها می باشد.

اشتغال زایی در آی نوتی

سیاست کاری آی نوتی توزیع پورسانت و پاداش عادلانه بین کارشناسان فروش می باشد. هر شخص جویای کار می تواند بصورت کاملا رایگان وارد سیستم فروش شرکت گردد و پورسانت قابل توجهی بابت فروش مستقیمی که انجام می دهد را دریافت نماید و اگر خود از خریداران آی نوتی باشد می تواند از پاداش های آی نوتی بهره مند گردد.

سیستم کاری آی نوتی، حق و حقوق فروشندگان را همیشه محفوظ می دارد و در صورت نبود و قطع همکاری فروشنده، مادامیکه مشتریان ایشان با آی نوتی همکاری می کنند، می تواند پورسانت و پاداش خود را در حساب شخصی خود دریافت نماید.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در سه شنبه 100/3/4 ساعت 9:22 صبح موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت