به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، مایلیم به شما بگوییم بدون سرمایه هم می‌توان کسب و کار پردرآمدی راه‌اندازی کرد و شاید زودتر از آنچه که فکرش را بکنید به اهدافتان برسید، حتی زودتر از یک کار با سرمایه هنگفت!

احتمالا یکسری که هنوز امیدی برای کاریابی و کسب درآمد دارند، با خود می‌گویند چطور ممکن است این اتفاق بیفتد؟ افرادی دیگر که قسمت خالی لیوان را می‌بینند و ناامیدند، نوشته ما را بیشتر شبیه به یک شوخی می‌دانند! شاید هم دست از خواندن ادامه مطلب بکشند.

کافیست چند لحظه صبر کنید! خواندن این مطلب فقط 5 دقیقه وقت شما را می‌گیرد اما ممکن است آینده شما را تغییر دهد! همان‌طور که خودتان دوست دارید.

هر فردی می‌تواند بدون هیچ سرمایه‌گذاری اولیه‌، کسب درآمد داشته باشد. این جمله را جدی بگیرید و با ما همراه باشید.

پیشنهاد ما، کسب درآمد از شرکت گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری iNoti با مدیریت علی معارفی می‌باشد.   

می‌دانستید هر فردی با عضویت رایگان در سامانه آی نوتی (iNoti) می‌تواند هم در جایگاه یک بازاریاب و هم در جایگاه نماینده‌ یاعاملین فروش آی نوتی فعالیت داشته باشد؟ آن هم بدون سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه خاصی؟

قدم اول چیست؟

برای بازاریابی و فروش خدمات آی نوتی فقط کافیست که به صورت کاملا رایگان در سایت آی نوتی ثبت‌نام کنید. قبل از فروش خدمات آی نوتی نیاز است که در مورد تمامی خدمات، اطلاعات کامل و صحیح بدست آورید. برای دستیابی به این اطلاعات می‌توانید از راهنما و فیلم‌های آموزشی داخل سامانه آی نوتی استفاده کنید و علاوه بر آن درخواست آموزگار دهید. با درخواست آموزگار حتما یکی از کارشناسان فروش آی نوتی با شما تماس خواهد گرفت و در صورت نیاز، زمانی را برای برگزاری جلسه آموزشی، به شما تخصیص خواهد داد.

پس از آشنایی، می‌توانید شروع به بازاریابی خدمات آی نوتی کنید. شما به عنوان کارشناس فروش آی نوتی یک کد معرف خواهید داشت. پس در بازاریابی خدمات آی نوتی، هر فردی که با کد معرف شما در سامانه آی نوتی عضو شود، به عنوان زیرمجموعه مستقیم شما، محسوب خواهد شد.

شیوه کسب درآمد از آی نوتی، به گونه‌ای طراحی شده است که درصدی از فروش مستقیم شما بر روی هر کدام از خدمات آی نوتی به عنوان دستمزد شما محاسبه ‌می‌گردد.

مزیت کسب درآمد از آی نوتی توسط بازاریابی خدمات آی نوتی نسبت به دیگر سایت‌ها این است که بلافاصله پس از فروش مستقیم، درصد درآمد شما از آن فروش، محاسبه خواهد شد و مقدار آن در اعتبار داشبورد آی نوتی قرار خواهد گرفت. این قابلیت این امکان راخواهد داد تا در هر لحظه که بخواهید؛ درآمد حاصل از فروش مستقیم خدمات آی نوتی را درخواست کنید تا به شماره حسابی که اعلام کرده‌اید، واریز گردد.

به نظر شما با این شرایط نیازی هست مانند کارمندان تا آخر ماه منتظر دریافت درآمد و حقوق خود باشید؟ جواب منفی است و باید گفت این یکی از بزرگترین مزایای آی نوتی به شمار می‌آید.

با پیشنهادی که به شما می‌دهیم، موضوع جذاب‌تر و جالب‌تر ‌خواهد شد. اگر می‌خواهید در زمینه خدمات آی نوتی فعالیت کنید، کسب درآمد از آی نوتی داشته باشید و مشتریان بیشتری به شما اعتماد کنند؛ می‌توانید از داخل پنل، درخواست عاملیت فروش آی نوتی را ثبت کنید.

برای این کار فقط کافیست برای ثبت درخواست عاملیت فروش آی نوتی  فرم موجود در آن بخش را به طور دقیق و صحیح تکمیل کرده و درنهایت مدارک لازم از جمله روزنامه رسمی، اساس نامه شرکت و ... را بارگذاری کنید.

در صورتی که تمامی مدارک و اطلاعات ارسالی شما مورد تایید باشد، مجوز و گواهی عاملیت فروش آی نوتی برای شما صادر خواهد شد.

در نهایت در سایت رسمی آی نوتی، عنوان کسب و کار شما در لیست عاملین فروش نمایش داده خواهد شد که دقیقا همین مورد دلیل اصلی بر فعالیت قانونی شما به عنوان عاملیت فروش آی نوتی می‌باشد.

باید بگوییم با آی نو تی، نگرانی از بابت پشتیبانی و خدمات پس از فروش نخواهید داشت، زیرا آی نوتی همیشه از شما و مشتریان شماپشتیبانی خواهد کرد و همراه همیشگی شما خواهد بود. به جرات می‌تو‌ان گفت آی نوتی پیشگام در ارائه بهترین خدمات به مشتریانش می‌باشد.

اما باید گفت تمام خدمات آی نو تی فقط دردو مورد بالا خلاصه نمی‌شود.

برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی پرهیجان و پر از جذابیت برای مشتریانتان در هر کسب و کاری که هستید، نوبت‌دهی آنلاین برای هرشغلی که در آن فعالیت می‌کنید؛ می‌خواهد آرایشگاه باشد یا تعمیرگاه و یا هر شغل دیگری، یا حتی ارسال موقعیت مکانی خود برای مشتریانتان. به جرات می‌توان گفت همه اینها در آی نو تی خلاصه شده است.

برای بدست آوردن این موارد باید چه کاری انجام داد؟

یکی از این خدمات فروش کدهای USSD (یو اس اس دی) می‌باشد.

اگر برایتان سوال شده که کدهای USSD کدام کدها هستند؛ باید در جواب بگوییم همان کدهای عددی که با ستاره آغاز می‌شود و بامربع یا Number Sign یا علامت هشتگ (#)  پایان می‌یابد. همان کدهایی که با شماره‌گیری آنها می‌توانستید شارژ سیم کارت اعتباری خریداری کنید.

نگران نباشید. باید این خبر خوب را به شما بدهیم که شما هم می‌توانید صاحب یکی از این کدها باشید.

سامانه آی نوتی خدمات کدهای USSD را با کمترین هزینه‌ در اختیارتان قرار خواهد داد و امکانات خاص و بیشماری را بر روی این کدها به مشتریانش ارائه می‌دهد.

حالا دیگر خود شما هم می‌توانید بر روی کد  یو اس اس دی خریداری شده؛ شارژ سیم کارت اعتباری بفروشید.

خرید کد USSD از سامانه آی نوتی چه مزایای دیگری برای شما خواهد داشت؟

می‌توان به جرات گفت این سامانه مزیت‌های بیشماری برای شما به همراه دارد. اولین نکته این است که شما می‌توانید کدهای USSD را غیر از خرید، رهن کنید.

نکته بعدی این است که می‌توانید قبل از رهن و یا خرید کد USSD مورد نظر، آن را به مدت یک ساعت رزرو کنید و از آن به صورت کاملارایگان استفاده کنید یعنی تست بگیرید و خدمات آن را به طور کامل بسنجید.

چرا هزینه خرید کدهای "یو اس اس دی" از آی نوتی کمتر است؟

خرید کد USSD از آی نوتی پایین‌تر از دیگر اپراتورها است. کدهای USSD  که از آی نوتی خریداری می‌کنید، بعد از سرکد آی نوتی، که 6655*  است؛ قرار خواهد گرفت.

بهتر است قبل از خرید کد USSD از سامانه‌ی آی نوتی، اطلاعات کامل تری از خدمات قابل ارائه بر روی این کدها و قیمت‌ کدهای USSD، بدست آورید.

برای این کار حتما به صفحه خدمات کد USSD این عبارت لینک به این آدرس شود.

 

در سایت آی نوتی مراجعه نمایید. در این صفحه قیمت کد با ارقام متفاوت، مشخص شده است.

نکات مثبت خدمات آی نوتی بر روی کدهایUSSD چیست؟

1-     اگر تصمیم دارید محصولات فروشگاهتان را بر روی منوی کد USSD به نمایش بگذارید؛ آی نوتی شرایطی را فراهم کرده است تابتوانید علاوه بر نمایش محصولات فروشگاهتان در بی‌نهایت زیر منو یو اس اس دی، سبد خرید و پرداخت هزینه بر روی منوهای ایجادشده را داشته باشید.

2-     اگر تمایل دارید برای ارائه خدمات بهتر نظر مشتریانتان را بدانید، می‌توانید به تعداد دلخواه به صورت همزمان نظر سنجی ایجادکنید.

3-     اگر همیشه برای آدرس دادن به مراجعین خود مشکل داشتید؛ حالا می‌توانید لینک مسیریابی لوکیشن خود را بر روی کد USSD خریداری شده فعال کنید.

4-     می‌توانید منویی ایجاد کنید که مخاطبین شما بتوانند به راحتی انتقادات و پیشنهادات و یا حتی درخواست‌های خود را ارسال کنندو شما به صورت دسته‌بندی شده و مرتب آنها را در سامانه مدیریتی آی نوتی مشاهده و بررسی کنید.

5-     اگر صاحب یکی از کسب و کارهایی هستید که نیاز دارید به مراجعین خود نوبت دهید؛ می‌توانید بر روی منوی‌های یو اس اس دی،سیستم نوبت‌دهی را فعال کنید و در سامانه آی نوتی، نوبت‌های گرفته شده را مشاهده و مدیریت نمایید.

6-     همچنین خدمات کدهای USSD آی نوتی، شامل وب سرویس بوده و دیگر نگران اتصال کد USSD به صفحه وب طراحی شده‌ی خود نباشید.

سخن آخر

اگر می‌خواهید خاص باشید، پس از بستن این مطلب، نگاهی به سایت آی نوتی https://inoti.com این عبارت لینک به این آدرس شود.

 و نگاهی به لیست تمامی خدمات آی نوتی بیندازید.

قطعا به این باور خواهید رسید که همیشه در آی نوتی خبرهای خوبی در راه است.

از همین لحظه شروع کنید تا عقب نمانید. برای رونق  هر کسب و کاری که دارید، حتی یک ثانیه تعلل، جایز نیست.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در سه شنبه 100/3/4 ساعت 9:20 صبح موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت