داروی بازکردن ورید قلب:
1. آب لیمو                    1 cup  
2. آب زنجبیل                1 cup  
3. آب سیر                   1 cup  
4. سرکه سیب            1   cup              


تمام موارد بالا را با هم مخلوط نمایید و به مدت نیم ساعت روی شعله ملایم بجوشانید.
 بعد از خنک شدن با سه فنجان عسل طبیعی مخلوط نمایید  و در بطری نگهداری نمایید.
هر روز صبح قبل از صبحانه یک قاشق غذا خودری به طور منظم مصرف نمایید.
گرفتگی ورید شما بدون نیاز به هر گونه رگ انگاری یا بای پاس کردن باز خواهد شد.


این ایمیل از شخصی که در یک شرکت خدمات نرم افزاری کار می کند دریافت گردیده است.
همکاران عزیر، من در شرکت نرم افزار شهری بلور کار می کنم .من می خواهم در مورد واقعه ای که برای من اتفاق افتاد صحبت کنم به امید اینکه این امر سبب شود که شما آگاه تر شوید  و در نتیجه سالیان طولانی تری زندگی کنید. در بعد از ظهر 27 اکتبر من دچار یک حمله قلبی شدید شدم و سریعاً به بیمارستان منتقل شدم. بعد از رسیدن به بیمارستان، پزشک یک تست

 که رگ انگاری نامیده می شد تجویز کرد. این تست عموما برای مشخص شدن جریان خون در عروق اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.وقتی که تست انجام شد. مشخص گردید که 94 درصد گرفتگی در سرخرگ اصلی من وجود دارد.

لطفا تصویر داخل دایره قرمز را مشاهده کنید:

          Picture2


بر این اساس من میخواهم سبک زندگی خودم که سبب این گرفتگی در عروق اصلی گردید توضیح دهم.لطفا نکات زیر را بخوانید و اگر این نکات در سبک زندگی شما نیز وجود دارد آن را تغییر دهید.

من بیش از 10 سال بود که ورزش نمی کردم حتی سالیان سال است که 30 دقیقه در روز نیز پیاده روی نکرده ام.
زمان غذای من عبارت بود از:

صبحانه ( بعضی اوقات نیز نمیخوردم) ساعت 11 صبح
نهار ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر
شام ساعت 11 تا 12 شب
در ساعات بسیار عجیب و غریبی می خوابیدم بین ساعت 12 تا 3 صبح می خوابیدم و بین 9 تا 10.30 صبح بیدار می شدم. بعضی شبها نیز اصلا خوابم نمی برد.
سابقا من بسیار وعده  غذایی بزرگی می خوردم و این هم علتش فاصله زمانی زیاد بین ناهار و شام من بود. بیشتر اوقات سبزیجات استفاده نمی کردم و بیشتر وقتها دنبال خوشمزه ترین غذای غیر گیاهی در هتلهای شهر می گشتم. من هیچ علاقه ای به غذاهای گیاهی و سالم نداشتم. 
علاوه بر آنها من سالیان سال است که پیوسته سیگار می کشیدم پدرم به خاطر مشکلات قلبی فوت کرد و پزشکان گفتند که مشکلات قلبی معمولا ژنتیکی است. بمحض اینکه آنها متوجه گرفتگی رگ اصلی شدند. سریعا رویه ای که آنژیو گفته میشد بهمراه دو استینت انجام دادند. یعنی یک جسم خارجی در رگهای اصلی قلب جهت بازگشایی عروق قرار دادند.

لطفا عکس زیر را بعد از انجام فرایند ملاحظه کنید

        Picture3

 

من از دکتر یادگرفتم که 60 درصد افراد قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کنند و 20 درصد افراد نیز در فرایند ریکاوری قلب فوت می کنند و تنها 20 درصد زنده می مانند. من خیلی خوش شانس بودم که جزء 20 درصد آخر بودم.

توصیه پزشک:
حتما حداقل 45 دقیقه در روز ورزش نمایید.غذایتان را در مناسبترین زمان میل نمایید. همانگونه که در زمان مدرسه رفتن انجام میدادید. وعده های غدایی را در مقدار کوچک و به دفعات استفاده نمایید. سعی کنید که از سبزیجات و غداهای آب پز استفاده کنید و از غداهای سرخ گردنی و چرب پرهیز نمایید. ماهی بهترین غذای غیر گیاهی است.روزی هشت ساعت بخوابید . این 8 ساعت خواب باید قبل از طلوع خورشید تمام شده باشد.سیگار نکشید .ما نمیتوانیم از مشکلات ژنتیکی اجتناب کنیم ولی می توانیم با چکاپ منظم از آن دوری کنیم. 
راهی برای تخلیه استرس بیابید ( یوگا ،مدیتیشن و ...

تقاضا دارم که برای اجتناب از این وضعیت برنامه ریزی کنید و سبک زنگیتان را تغییر دهید فقط با انجام چند نکته گفته شده دربالا- شرایط در دست خودتان است تا بتوانید به نفع خود تغییر دهید.

 

برگرفته شده از سایت پژوهشگران طب گیاهی بوعلی سینا



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در شنبه 90/7/2 ساعت 8:21 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت