استکبار جهانى از شیوه هاى ذیل براى اهداف شوم خود استفاده مى کند:
1 تضعیف مکاتب صحیح و سست کردن عقائد: باابراز فرضیه هاى بظاهر علمى نظیر فرضیه هاى فروید یا بوجود آوردن مذهب مثل بهائیت مبانى فکرى فساد را مستحکم نماید. با دقّت در تاریخ علوم وادیان بخوبى مى توان دریافت که برخى از فرضیه هاى بظاهر علمى یا اندیشه هاى مذهبى باطل ریشه استعمارى دارد سعى در جا انداختن فرهنگ لذّت و فراموشى هدفهاى متعالى از این اقدامات است .
2 هدایت و تفسیر تاریخ و علوم و حتّى مذهب در جهت منافع خویش : همفر جاسوس انگلیسى مى گوید: باید ثابت کنیم که پوشیدگى زن از دوران بنى عباس متداول گشته و مطلقا سنّت اسلام نیست .
مردم همسران پیامبر را بدون حجاب دیده اند... پس از آنکه حجاب زن با تبلیغات وسیعى از میان رفت وظیفه ماءموران ما آنست که جوانان را به عشق بازى و روابط جنسى با زنان غیر مسلمان سوق دهند و کاملا بدون حجاب ظاهر شوند تا زنان مسلمان از آنان تقلید کنند.
مى بینیم که تاریخ و احکام اسلامى خود را نیز باید از جاسوسان انگلیسى بیاموزیم و آنان براى ما باید مطالب را اثبات نمایند و شیوه زندگیمان را بیان نمایند.
3 مخلوط کردن فرهنگ محلى با فرهنگ فساد: در ترویج فساد براى هر کشور بفراخور حال آن برنامه ریزى مى کنند. لذا مى بینیم از نظر پوشش در بعضى از کشورها تنها سرو گردن زن نمایان است ، در برخى دیگر سروگردن با مقنعه پوشیده امّا دامنهاى رنگى جذاب با پاهاى برهنه و بدون جوراب وناخنهاى لاک زده تحریک صورت مى گیرد.
امّا در هند شکم زنان نمایان است اگر چه بقیه اندام آنان پوشیده است ، یا از مراسم مختلف براى این مقصد شوم استفاده مى گردد. مثلا در ایران از مراسم عروسى در برخى دیگر کشورها از جشن گندم براى اختلاط زن و مرد استفاده مى شود.
4 طرح شعارهاى عوام پسندانه بطور مثال : مى گویند: دلت پاک باد حجاب یک امر ظاهرى است در حالى که پاکى دل تنها با داشتن حجاب میّسر است .
یا مى گویند: دیگر جامعه عوض شده است جامعه امروز اینگونه مى پسندد ولى ما نباید تحت تاءثیر محیط باشیم بلکه باید بر محیط تاءثیر بگذاریم در زمستان همه جا سرما هست اما باید خود را از سرماخوردگى حفظ کنیم .
5 القاء فرهنگ و مطالب غرب در تمام برنامه هاى صوتى ، تصویرى ، فلیم هاى سینمائى ، تئاترها مجلات و روزنامه ها و کتب منتشر شده خود با استفاده از تکنیکهاى روانشناسى و روانکاوى ، گفته مى شود تنها در تهیه برنامه هاى رادیوئى اسرائیل 40 متخصص روانشناس شرکت داشته تا مطالب به شنونده القاء گردد.
6 طرّاحى و تولید لباس و کفشهاى تحریک آمیز ارزان قیمت : تا مردم براى خرید به آنها روآورده و کم کم بطور ناخودآگاه الگوى مصرف عادى جامعه گردد، بنظر شما آیا کفشهاى صدادار که توجه دیگران را جلب مى کند بدون طراحى استکبار تولید مى گردد؟
آیا جورابهاى نازک با این فراوانى و با مدلهاى مختلف بدون برنامه ریزى قبلى تولید و توزیع مى گردد؟
7 ترویج مُد گرائى بصورت مستقیم و غیر مستقیم .
8 قالب کردن تجدد بجاى تمدن ، فساد بجاى علم ، شهوترانى بجاى پژوهش .
9 ایجاد خانه هاى فرهنگ ، رفت و آمد به کشورهاى فاسد، وحتى از روابط تجارى در اشاعه فساد استفاده مى شود.
10 فراهم آوردن امکان تحصیلات عالیه براى جوانان با توجّه به محدودیت آن در کشورهاى سوم ، جهت غرب یا شرق زدگى آنان و باصطلاح تربیت مزدوران محلّى اشاعه دهنده فرهنگ مبتذل غرب بوسیله تعلیم دانش البته این اقدامات معمولا بصورت تدریجى انجام مى شود بطورى که کم کم لباس مورد نظر آنان عادى شده و حتى نسل بعد نمى داند که آداب و پوشش نیاکانش به چه صورت بوده است ، زیرا حساسیّت ها بتدریج از بین مى رود و با عادى شدن یک انحراف ، درمان آن نیز مشکل تر مى شود.
بطور مثال ابتداء چادر حذف مى گردد و بعد مقنعه ها تبدیل به روسرى مى گردد، کم کم مانتوها تنگ یا کوتاه شده آنگاه جوراب جاى شلوار مى گیرد و جورابها هر روز نازکتر مى شود و... باشد که با هوشیارى ترفندهاى دشمن را شناخته و با آن به مقابله برخیزیم . واصالت فرهنگى فکرى و مذهبى خویش را پاس داریم و دشمن را از نفوذ و سلطه ناامید نمائیم .

بحران روسرى نشانه وحشت غرب 
چندى قبل دخترانى که باپوشش اسلامى در مدارس انگلستان و فرانسه حاضر شده بودند توسط مدیران این مدارس اِخراج شدند.
این اِخراجها و اعتراضات و گفت و شنودهاى مربوط به آن ، کم کم سراسر مطبوعات اروپا را فرا گرفت و بحرانى را بوجود آورد که اصطلاحا بحران روسرى نامیده شد.
بدون شک انتخاب نوع پوشاک جزء ابتدائى ترین آزادیها و از بدیهى ترین حقوق انسانى مى باشد. پس چرا در اروپا که خویش را مهد و مُدّعى حقوق بشر مى داند از پوشش حجاب جلوگیرى مى شود؟
آیا کسى که طبق اعتقادات خویش لباس مناسب و مورد نظرش را پوشیده مى بایست از مدرسه اخراج گردد؟
این موج خشونت که قبلا در کشور ترکیه ، با اخراج دانشجویان دختر با حجاب اعمال گردیده بود، نشانه وحشت و هراس استکبار جهانى از حفظ حجاب اسلامى است ، زیرا حجاب توجّه زنان روشنفکر را به خود جلب کرده و آنان را به اندیشه و تفکّر وا مى دارد.
یکى از مؤ سسات مطالعاتى لندن اعلام کرد آمار گرایش به اسلام بعد از پیروزى انقلاب اسلامى ایران افزایش یافته است .
طبق این گزارش اکثر کسانى که به اسلام گرویده اند زنان تحصیل کرده غرب هستند! این گزارش نشان مى دهد که آنها ازنشر اسلام و حضور مسلمانان با هویت اسلامى بیمناکند و فشار زندگى ماشینى ، حاکمیت سرمایه و شستشوهاى مغزى ، مسخ انسانیت ، تهاجم همه جانبه رادیو تلویزیون ها به افکار انسان غربى ، نتوانسته جلو باز گشت زنان را به فطرت انسانى خویش بگیرد.
این بحران زنگ خطرى براى قدرتهاى بزرگ است ، چرا که بیدارى انسانها و باز گشت مسلمانان را به فرهنگ اسلامى خویش نوید مى دهد.با این بیدارى ، تحقیر فرهنگ ، به یغما رفتن ثروتهاى عظیم اقتصادى که سلطه همه جانبه آنها و فقر روز افزون کشورهاى جهان سوم را بدنبال خواهد داشت ، پایان مى پذیرد.
بحران روسرى فصلى دیگر از باز گشت مسلمان به هویت اسلامى خویش مى باشد که این بار سنگر حجاب بدفاع از آرمانهاى خود پرداخته اند.
دشمن بخوبى مى داند که با حفظ حجاب جائى براى استحمار ملتها باقى نمى ماند و بزودى پایه هاى قدرت پوشالى آنان در هم خواهد شکست .
پس خواهرم تو نیز ارزش حجاب را بدان . آنقدر که دشمنان براى از بین بردنش حساسیّت نشان مى دهند تو نیز براى حفظش پافشارى کن .
خواهرم جایگاه بلند سربندى و چادر را ارج بگذار و بدینوسیله با دشمنان فرهنگ و کشورت ستیز کن .
(119)
رعایت حجاب 
1 پاسخى است به نداى درونى فطرت .
2 نشانه تمدن است نه ارتجاع .
3 در همه ملل رواج داشته و فرهنگ ملى ماست .
4 شخصیت و احترام زن را فزونى مى بخشد.
5 مایه سلامت جسم و آرامش روانى است .
6 مجوز ورود زن به جامعه است نه مانع از آن .
7 باعث استحکام و افزایش نهاد خانواده مى باشد.
8 عامل استوارى جامعه و زمینه ساز ترقّى آن مى باشد.
9 احیاگر ارزشهاى متعالى است .
10 جاذبه زن را بالا برده و استعدادهاى ادبى را شکوفا مى سازد.
11 اجراى قانون الهى است و رضایت خداوند را به همراه دارد.
بى حجابى و فساد 
1 با فطرت و تمایلات درونى انسان توافقى ندارد.
2 مایه سقوط ارزش و جاذبه جنس زن مى باشد.
3 شخصیت انسانى زن را بفراموشى سپرده و تنها اذهان را به زیبائیهاى جسمى او متوجه مى سازد.
4 زن را تا حد یک کالا تنّزل داده و او را ابزار تبلیغ کالاهاى بُنجل قرار مى دهد.
5 یکى از نمودهاى عقده حقارت بوده و موجب بسیارى از بیماریهاى جسمى و التهابات روانى مى باشد (آمار مرگ و میر و مبتلایان بامراض ‍ روانى را فزونى مى بخشد).
6 فرهنگ برهنگى ، برهنگى فرهنگى است و از علائم توحش ‍ محسوب مى شود.
7 باعث فرسایش استعدادها و مانع استفاده از نیروى زنان است .
8 اذهان را به شهوترانى متوجه و از ارزشهاى متعالى و تربیت صحیح منحرف مى سازد.
9 بنیان خانواده را سست کرده و آمار طلاق را افزایش مى دهد.
10 بازار مصرف کالاهاى شرکت هاى چند ملیتى را گسترش مى دهد.
11 از حربه هاى خطرناک استعمار است که بارها براى سقوط جامعه ها از آن استفاده شده است .
12 زمینه ساز تسلط همه جانبه بیگانگان مى باشد.
13 زیر پا نهادن قانون واجب الهى است که عواقب خطرناکى را بدنبال دارد.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در یکشنبه 90/2/25 ساعت 7:0 صبح موضوع دانستنی های مذهبی | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت