اسقاط جنین (کورتاژ) و قطعه قطعه کردن آن با آلات گوناگون یکى از مفاسد بى حجابى یا بدحجابى مى باشد. روشن است که زن بى حجاب یا بدحجاب ، بسیارى از اوقات تحت فشار جوانان بى پروا قرار میگیرد و طعمه دست آنها مى گردد و او را مورد تجاوز قرار داده و شرافت و احترام او را از بین مى برند. در نتیجه زن از راه نامشروع باردار مى شود و براى اینکه راز آن عمل زشت و پلیدش فاش نشود ناچار مى گردد جنین را سقط کند. آمار کورتاژ، در کشورهاى غربى که بى حجابى بسیار است هولناک است و روز به روز در افزایش است .
در گزارش ویژه اى آمده است :
در لندن آمار سقط جنین از سال 1969 تا سال 1970 از 50 هزار به 83 هزار رسیده .
و در سال 1971 آمار مزبور به 200 هزار مسطور گردیده
و این نسبت در فرانسه افزایش یافته بطورى که در هر 200 نوزاد 46 تا 143 آن سقط جنین بوده .
و در شوروى در هر سال شش میلیون سقط جنین دارد حالا که بدتر است
.بى حجابى یا بدحجابى باعث بیمارى هاى خطرناک
یکى از مفاسد بى حجابى ، فساد اخلاق جوانان و گرایش ایشان به انحراف جنسى مى باشد. زنى که با بى حجابى و خود نمائى به بازار و خیابان مى آید اگر جوانى که در مرحله دیوانه کننده غریزه جنسى قرار دارد او را ببیند، آیا فکر کرده ایم به سر آن چه خواهد آمد؟
طبعا غریزه جنسى در او تحریک مى شود، و در صدد برمیآید که به هر وسیله اى غریزه خود را اشباع کند. او اگر متدین و معتقد به اسلام نباشد به استمناء، لواط، زنا، تجاوز به ناموس دیگران پناه مى برد و این جنایات ، گذشته از آنکه مخالف دین خدا و حکم خداست ، باعث بیماریهاى خطرناک و پیش آمده هاى ناگوار مى شود.
حتى در گزارشى آمده است که در آمریکا تعداد بیمارستانهایى که اختصاص به امراض جنسى دارد به 650 بیمارستان مى رسد
و شکّى نیست که آن زن بى حجاب که باعث انحراف جوانان مى شود، در جرم ، کیفر و عذاب آنها شریک است ، زیرا او بخاطر خودنمائى و هرزگى خود، غریزه جوانان را تحریک کرده است ، وآنان را روانه فساد کرده است .
این در صورتى است که جوان ، متدّین نباشد، ولى اگر متّدین و معتقد به اسلام باشد، غریزه جنسى را در درون خود فرو مى نشاند، و با تمایلات خود مبارزه مى کند. و به خدا پناه مى برد، و هرگونه رنجى را در این زمینه متحّمل مى شود. (و اى بسا به ناراحتیهاى روانى مبتلا مى شود).
در این صورت نیز زن بى حجاب مسئول است ، زیرا او باعث آزار این جوان شده ، و گناه کیفر آن را بعهده گرفته است .

بى حجابى یا بد حجابى عامل خودکشى ها 
در کشورهایى که قانون حجاب رعایت نمى شود، افزایش روزافزون بیماریهاى روانى بخوبى مشهود است .
پرفسور سیمورهالک مدیر قسمت روانى دانشگاه ویسکونیسن مى گوید: فقط در این دانشگاه سالانه بیش از 800 دانشجو به کلینیک بیماریهاى روانى مراجعه مى کنند. نه تنها من و همکارانم بلکه اکثر روان شناسان دانشگاه هاى آمریکا از وضع روحى نسل جدید آمریکا دچار وحشت شده اند.

توماس اکمبس مى گوید: لذت هاى جسمانى در اوّل کار به ما لبخند مى زند ولى عاقبت نیش زهر آلود خود را در روح ما فرو برده و هلاکمان مى کند.

غنچه به باغ ایمن است تا بود اندر حجاب

آفت جان و دل است ، چهره عیان داشتن

آمار وحشتناک خودکشى ها در غرب نیز نشان دهنده میزان اختلالات روانى موجود در غرب مى باشد.
بنابر نوشته دیل کارنگى روان شناس مشهور آمریکائى در آلمان سالانه ده هزار نفر خودکشى کرده اند.
البته این رقم جدا از 13000 نفرى هستند که نجات یافته اند.
در فرانسه نیز سالانه 35 هزار نفر دست به خودکشى مى زنند.
طبق آمار یونسکو در هر دقیقه یک نفر در آمریکا در صدد خودکشى برمى آید.
بنابر این به نمایش گذاشتن اندام یا زیورهاى خویش در زنان نه تنها علامت یک بیمارى روانى محسوب مى گردد بلکه بیمارى زا نیز بوده و امراض روانى ، در دیگران ایجاد خواهد نمود.اینها نشان دهنده گوشه اى از مسائل روانى فساد است . اى اهل عقل عبرت بگیرید.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در یکشنبه 90/2/18 ساعت 11:3 صبح موضوع دانستنی های مذهبی | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت