آیت الله رییسی در سال 1400 در شرایطی به عرصه انتخابات پا گذاشت که دلار نزدیک 30 هزار تومان بود و حدوداً ده برابر زمانی شده بود که روحانی از احمدی نژاد تحویل گرفته بود و بسیاری از کالا ها هم به موازات آن، ده برابر گرانتر شده بود. هزاران کارخانه تعطیل یا به حالت نیمه تعطیل درآمده و تقریباً تولید به خاک سیاه نشسته بود.

??هنوز یکسال از روی کار آمدن دولت سیزدهم نگذشته بود که جنگ روسیه و اوکراین اتفاق افتاد. جنگی که اقتصاد تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داد به طوری که کشورهای اروپایی که سالها روی تورم را ندیده بودند، به یکباره دچار تورم های وحشتناک و کمبود مواد غذایی به ویژه آرد و... شدند. این گرفتاری در حالی بود که آنها تحریم نبودند و زیر ساخت های نسبتاً خوبی هم داشتند.

?? اما همین تاثیرگذاری جنگ روسیه و اوکراین، در ایران نیز بی تأثیر نبود. دولت برای کاسته شدن اثرات منفی آن ، طرح عادلانه کردن یارانه ها را در اردیبهشت 1401 پیش برد. طرحی که کارشناسان جریان مقابل دولت می گفتند اگر اجرا شود تورم سه رقمی خواهد شد!

?? دولت با مدیریت مصرف آرد ، کشور را از یک قحطی نجات داد به طوری که بعدها سازمانهای بین‌المللی مدعی شدند اقتصاد ایران چند درصد رشد داشته است.

??قطار پیشرفت ایران در حال حرکت بود که ناگهان یک اتفاق تلخ ، موجب شد دشمنان آن را دستاویزی برای توقف این قطار قرار داده و چند ماه کشور را درگیر آشوب کنند.

?? حالا بعد از شکست پروژه براندازی و تجزیه ایران و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، دوباره دشمن دست به کار شده و با التهابات ارزی، معیشت مردم را هدف گرفته است. اما به راستی چه هدف سیاسی پشت این ماجراست؟

ادامه مطلب ....



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در جمعه 101/12/12 ساعت 9:2 صبح موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت