برای «جهاد نکاح» به سوریه بروید!

محمد العریفی، شیخ سلفی وهابی

  

محمد العریفی، شیخ سلفی وهابی
همزمان با تشدید حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به سید مقاومت اسلامی لبنان، شیخ سلفی وهابی و صاحب فتوای شرم‌آور "جهاد نکاح"، با اظهارنظری بی‌سابقه، همراهی خود با جریان جهانی ضد مقاومت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، محمد العریفی که به سبب اظهارات و فتواهای غیرانسانی خود از ورود به کلیه کشورهای اتحادیه اروپا منع شده، پس از سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله، در اظهارنظری گستاخانه بر روی صفحه شخصی خود در تویتر مدعی شد: "دوره نقش آفرینی نصرالله به سر آمده و ایران به زودی وی را ترور می کند"(!)


اظهارات مفتی وهابی در حالی صورت می گیرد که هنوز خاطر? تلخ فتواهای وی و همقطارانش در عربستان و دیگر کشورهای خلیج فارس درخصوص حرام بودن دعا برای پیروزی حزب الله در جنگ با اشغالگران صهیونیست؛ و مواضع ذلت‌باری چون تامین سوخت هواپیماهای مهاجم به فلسطین و لبنان توسط اربابان وی، از ذهن مسلمانان پاک نشده است.


به نوشته سی ان ان، العریفی در ادامه آورده است: "نقشی که نصرالله برای ایران اجرا می کرد به پایان رسیده و تاثیر او در جهان عرب از بین رفته است، چرا که به کشتار در سوریه کمک می کند و بدین وسیله به مجوسیان خدمت می کند".


العریفی همان کسی است که حدود دو ماه پیش، فتوای جنجالی جهاد نکاح در سوریه را صادر کرد و از دختران و زنان مطلّقه خواست که برای رفتن به بهشت، به میان جنگجویان حاضر در سوریه بروند و غرایز آنان را ارضا کنند.


این فتوا به قدری واکنش های منفی در پی داشت که وی در موضعی انفعالی، تلاش کرد تا انتساب این فتوا به خود را انکار کند و آن را "جعلی" نامید، در حالی که ده ها نفر از دختران کشورهای مختلف به این بهانه توسط گروهک های تروریستی جذب و به سوریه اعزام شدند.

 

به این خبر توجه کنید ......

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این دختر 20 ساله تونسی با معرفی خود با نام "عایشه" در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: زنی 38 ساله با گشت زنی در دانشگاه های تونس، دانشجویان دختر را برای اعزام به سوریه ترغیب می کرد.
وی افزود: این زن موفق شد چند دختر را فریب دهد که یکی از آنها تقریبا 10 سال داشت.
عایشه خاطرنشان کرد که طی دوره آموزش اجازه نداشت هیچ مطلبی را غیر از آنچه که به او می دادند بخواند.
وی تأکید کرد: آن زن تلاش می کرد دانشجویان را قانع کند که تحصیل را کنار بگذارند و "برای برافراشتن پرچم اسلام در سوریه شهید شوند" چرا که این امر بهتر از زندگی فعلی است.
عایشه اظهار داشت که اطلاع دارد حداقل دو دختر برای پیوستن به گروه های مسلح به سوریه اعزام شده اند.
وی افزود، آن زن یکی از دختران را مأمور کرده بود تا او را برای "ازدواج" با یکی از عناصر مسلح در سوریه قانع کند.
عایشه خاطرنشان کرد، پوشیدن نقاب و جمع کردن وسایل سفر موجب شد که پدرش از نیت او برای سفر آگاه شود؛ پس از آن مادرش با جمع کردن افراد فامیل همه تلاش خود را به کار برد تا به او بفهماند که اسلام دین بخشش و محبت است.
عایشه گفت که در ابتدا خیال می کرد او و دخترانی که تعدادشان به 13 تن رسیده بود به بهشت خواهند رفت؛ ولی بعدا با کمک خانواده اش متوجه شد که فریب خورده است.
روزنامه "الحیات" چاپ لندن در مارس گذشته در گزارشی تأکید کرد که صدور فتوایی تحت عنوان "جهاد نکاح" در تونس، جنجالی را در این کشور به راه انداخته است.



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در شنبه 92/6/30 ساعت 9:46 صبح موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت