به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ثبت نام ازدواج دانشجویی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین میر مجید سید قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: در این دوره هر دانشگاه به صورت مستقل برنامه های آموزشی، فرهنگی و روانشناسی را برای زوجین برگزار می کند.

وی تصریح کرد: مراسم ازدواج های دانشجویی توسط دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها اجرا می شود و در صورتی که دانشگاه بتواند، برای سفر مشهد مقدس زوج های دانشجو اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: امسال هر مرکز دانشجویی به صورت مستقل بر اساس وضعیت دانشگاه ها برنامه ازدواج دانشجویی را برگزار می کند و مانند سال های گذشته ثبت نام ازدواج های دانشجویی به صورت متمرکز انجام نمی شود./ح

   
 


 تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام 01/07/1390 لغایت 01/07/1391 می باشد .

زمان آغاز ثبت‌نام برای زوج‌های دانشجو از تاریخ 22/07/1391 لغایت 13/08/1391 خواهد بود


امتیازات ثبت نام در سایت شانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی
1- امتیاز سفر عمره (پس از ثبت نام در سایت ستاد عمره دانشگاهیان، احراز شرایط و قرعه کشی)
2- امتیاز سفر عتبات (در صورت اعزام کاروان های دانشجویی عتبات عالیات)
3-سفرهای آموزشی، فرهنگی و معنوی مشهد مقدس ویژه منتخبین کارگاه های آموزشی دانشگاهها و نیز سفرهای کم هزینه مشهد مقدس

 

««««««مدیر وبلاگ پیروان14معصوم این پیوند خجسته ومبارک را به شما دوزوج جوان تبریک عرض   می نماید واز خداوند خواستاراست که  زندگی پر از خیر وبرکت و پر از صفا وصمیمت ومعنویت وفرزندان صالح وسالم روزیتان نماید واینکه به قول معروف انشا الله به پای هم پیر شویید. ما راهم از دعای خیرتان بی نصیب نفرمائید.»»»»»

 

 

   برای ثبت نام کلیک کنید



*** مارابانظرات خوددرنشرمعارف اهلبیت(ع)یاری دهید***  

نوشته شده توسط شیعه مولا علی (ع)اگر خداتوفیق دهد در شنبه 91/7/22 ساعت 9:27 عصر موضوع | ***استفاده از مطالب باذکرمنبع وفرستادن صلوان باعجل فرجهم مانعی ندارد*** .التماس دعا***لینک ثابت