• وبلاگ : بسم الله العلي العظيم
  • يادداشت : آيا انسان از نسل ميمون است؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Ali Sabbaghy 
    از آنجا که اساساً اديان و مذاهب بويژه اسلام بر پايه جهل، خرافه و عوام فريبي بنانهاده شده‌اند، توصيه ميکنم به جاي تعصب ورزيدن کورکورانه بر مشتي هذيان و دروغ پردازي، خود را با علوم و دانشهاي تجربي آشنا سازيد. به اميد روزي که در جهان ديگر شاهد جهل و خرافه نباشيم.
    + جود 
    باسلام. ببخشيد در پاسخي که به جناب پرسشگر داديد بايد گفت اين افراد اصلا قران رو به عنوان کلام خداقبول ندارند که بخوان بهش استناد کنند.
    جواب شما مالامال از خطاست. چندين ايراد رو من ميگيرم بقيش هم بماند.
    1. تکامل يک نظريه اثبات شده هست و نه يک فرضيه. براي اثبات اون منابغ عظيمي وجود داره که کافيه به اونها مراجعه کنيد.
    2. در مورد ابطال پذيري و آزمايش پذيري و... ميشه بفرماييد کداميک از عقايد شما ابطال پذيرو آزمايش پذير هست؟ روح؟ جن؟ فرشته؟ بهشت؟ جهنم؟ آخرت؟ برزخ؟ در ضمن تمام شواهد تکامل با آزمايش به اثبات رسيده و قابليت پيش گويي دارند. مثلا در مورد اخير، 4 سال براي پيدا کردن هومونالدي جستجو کردند تا آخر توي يه غار پيداش کردن.
    3. نظريه تکامل در راستاي نظريه بيگ بنگ هست که در اون 13.8 ميليارد سال قبل دنيا از يک نقطه به وجود اومد. يعني به خودي خود جهاني که الان مشاهده مي کنيم حاصل تکامل تدريجي مواد و انرژي بوجود آمده از اون انفجاره.
    4. تکامل غير قابل پيش بيني هست. يعني شما محاله بتونيد پيش بيني کنيد 10 ميليون سال ديگه چه اتفاقي در تکامل افتاده. چون ناشي از جهش و cross over ژني است و انتخاب طبيعي. که هر دو ذاتا غير قابل پيش بيني هستند. به علت محدوديت ذاتي و نه محدوديت دستگاه اندازه گيري. مثل اصل عدم قطعيت هايزنبرگ
    5. زمان حضور آدم به زعم شما 10 هزار سال قبله. جالبه بدونيد تکامل اصلا در 10 هزار سال معني نداره. بايد خيلي بيشتر از اين بگذره تا اثري از اون قابل لمس باشه. پس نمونه هاي تکامل يافته که الان ما هستيم و اون آدمي که شما ميگي 10 هزار سال پيش مثل ما بوده دقيقا يکي بودن.
    پاسخ

    با سلام به برادر گراميو با تشکر از پاسخ تانولي پاسخ شما يا قرآن وروايات جور در نمي آيد که آمده است خداوند حضرتآدم را از گل آفريد و در آن از روح خود دميد و از آن حضرت حوا را آفريد وبعد از خوردن ميوه ممنوعه به زمين آمدند وصاحب اولاد شدند و نسل ها بهوجود آمدند لطفا اگر مي توانيد اين دو را مقايسه کنيد وبگوييد آيا ما ازنسل ميمونيم يا حضرت آدم و اينکه ممکن است قبل از حضرت آدم شبه انسانوجود داشته باشد ولي نسل آن منقرض شده باشدبا تشکر--يا علي عليه وآله السلاممديروبلاگ پيروان14معصوم
    + ذولي 
    سلام سوره واقعه 60تا62.انسان از ميمون ساخته شده.منم از خاک بوجود اومدم دليل نميشه بگم مادرم منو نزاييده.خدا توي قران به همه چي اشاره کرده حتي موجودات فضايي.ياحق
    + م 
    متشکرم
    + zbpk 

    باسپاس فراوان ازشماووبلاگ کاربردي که داريد.التماس دعا
    + هرکي 
    يه نگاه به بدنت بنداز ميفهمي کي درست ميگه
    تکامل انکار ناپذيره بدن انسان شبيه ميمونه
    البته نه اين که اين پيچيدگي ها اتفاقي باشه بلکه افريننده موجودات تميتونه خداي بي دانش موجود در اديان باشه
    که ميگه ابتدا زمين را افريديم سپس اسمانها را !!!!
    کسي که کتابي داره که حتي يه بچه هم از اون کتاب بيشتر مي داند!!

    + رهگذر 
    خداوند انسان رو از خاک افريد ولي معلوم نيست که چه شکلي افريده.چيزي که يقين بايد داشت اينکه قطعا اين شکلي که الان هستيم نبوديم . که اگر اينطور بود تکاملي در کار نبود و نيازي به اين همه تاريخ و گذشته و .... نبود
    + عباس 
    سلام. خيلي خوب بود. فقط بحث حديث ها ميمونه. البته من چند جاي ديگه هم به اين احاديث بر خوردم. واقعا دفعه ي اولم بود که اين مطالب رو ميخوندم.
    دستتون درد نکنه...
    + ي 
    شما اول حديثاتو اثبات کن
    پاسخ

    سلام كار من نيست اثبات كردند احاديث ولي منابع آن ذكر شده است